– Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Μετά την ένδοξη Ανάσταση του Χριστού, ο Ιησούς Χριστός δεν άφησε τους μαθητές Του μόνους και φοβισμένους. Εμφανίστηκε πολλές φορές σε αυτούς, μίλησε μαζί τους, τους έδειξε τα σημάδια από τα Πάθη Του και τους γέμισε με πίστη και θάρρος. Εκείνοι που πριν είχαν κρυφτεί από φόβο, τώρα άρχισαν να καταλαβαίνουν ότι ο Χριστός είναι πραγματικά ο Νικητής του θανάτου.
Ο Χριστός τους έδωσε μια μεγάλη αποστολή: να μεταφέρουν το μήνυμα της σωτηρίας σε όλο τον κόσμο. Τους είπε να πάνε σε όλα τα έθνη, να διδάξουν την αλήθεια και να βαπτίζουν στο όνομα του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Αυτή η εντολή δεν ήταν εύκολη· απαιτούσε θυσία, πίστη και απόλυτη αφοσίωση.
Πριν φύγει από κοντά τους, έγινε η Ανάληψη του Χριστού. Οι μαθητές Τον είδαν να ανεβαίνει στον ουρανό, αλλά δεν ένιωσαν πλέον μόνοι. Ήξεραν ότι η παρουσία Του θα ήταν πάντα μαζί τους με έναν νέο τρόπο.
Λίγες ημέρες μετά, συνέβη κάτι πολύ σημαντικό: η Πεντηκοστή. Το Άγιο Πνεύμα κατέβηκε στους μαθητές σαν φλόγες φωτιάς και τους γέμισε δύναμη και σοφία. Από εκείνη τη στιγμή, οι Απόστολοι άρχισαν να κηρύττουν με θάρρος, χωρίς φόβο, σε κάθε τόπο.
Πήγαν σε πόλεις και χώρες, δίδαξαν την αγάπη, τη συγχώρεση και την αλήθεια του Ευαγγελίου. Πολλοί άνθρωποι πίστεψαν, αλλά οι Απόστολοι αντιμετώπισαν και δυσκολίες, διωγμούς και κινδύνους. Παρ’ όλα αυτά, δεν σταμάτησαν, γιατί ήξεραν ότι το έργο τους ήταν ιερό.
Η Εκκλησία άρχισε να μεγαλώνει. Οι πρώτοι χριστιανοί ζούσαν με ενότητα, προσεύχονταν μαζί και βοηθούσαν ο ένας τον άλλον. Η αγάπη τους ήταν το πιο δυνατό κήρυγμα



Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου